Договори (контракти)1.2.5. Договори (контракти) Договір (контракт) — це угода сторін про встановлення й регулювання певних відносин, характер угоди, умови поставки, транспортування, упаковку й маркірування, ціну, якість, оплату, гарантії, права й обов'язки. Він є основним правовим документом у взаємовідносинах між організаціями, двома чи більше партнерами.При складанні контрактів та їх укладанні необхідно приділяти особливу увагу правовій грамотності тексту, уникати двоякості формулювань, детально висвітлювати умови договірних відносин, а також ретельно перевіряти юридичні адреси підприємств-контрагентів. Складовими контракту є: • назва виду й заголовок документа; • дата, місце складання, номер; • назва сторін; • предмет контракту; • умови й строки поставки, перевезення, зберігання, упаковки, маркірування, реклами і реалізації; • умови й строки оплати, особливості й порядок розрахунків; • порядок передачі-приймання виконаних робіт; • відповідальність сторін; • гарантії страхування; • перехід права власності ризику; • порядок вирішення суперечок; • юридичні адреси сторін; • підписи посадових осіб; • печатки фірм-контрагентів. Комерційні договори зберігаються 3 (три) роки по закінченні строку їх дії. Договори з іноземними партнерами необхідно зберігати не менше 10 (десяти) років. Зразок договору додається. Д О Г О В І Р НА НАДАННЯ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ м. " " 200_ р. (назва організації, установи, підприємства)в особі ,що діє на підставі ,названий у подальшому "Рекламіст", з одного боку, і (назва організації, установи, підприємства)в особі ,що діє на підставі ,названий у подальшому "Рекламодавець", з іншого боку, уклали цей Договір про подане нижче. 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Рекламодавець доручає, а Рекламіст зобов'язується виконати наступну роботу з реклами Опис об'єкта реклами: Опис реклами або послуг: Дата надання послуги (проведення рекламної акції): Обсяг: Умови: 2. ОБОВ'ЯЗКИ РЕКЛАМІСТА
Рекламіст бере на себе виконання таких робіт: 2.1. Подає на затвердження Рекламодавцю в деннийстрок з дня підписання Договору докладну програму робіт з реклами продукції або надання послуг із зазначенням часових інтервалів, звітних матеріалів та орієнтовних сум, необхідних для виконання робіт.Програма після її затвердження є невід'ємною частиною цього Договору. 2.2. Власними силами та з власних матеріалів, на власній матеріальній базі виготовляє необхідні ескізи, тексти, оригінал-макети (слайди, відеокасети, магнітні записи, фільми). 2.3. Подає на затвердження Рекламодавцю ескізи, оригінал-макети та інші матеріали, необхідні для проведення робіт. Запуск у виробництво або публікація на затвердження Рекламодавцем матеріалів не допускається. 2.4. Знайомить Рекламодавця за його вимогою з перебігом робіт з виготовлення реклами. 2.5. Розміщує рекламу: (вказати яку і де) 3. ОБОВ'ЯЗКИ РЕКЛАМОДАВЦЯ Рекламодавець бере на себе наступні зобов'язання: 3.1. Затверджує програму робіт з реклами. 3.2. Затверджує зразки рекламної продукції, яка підлягає тиражуванню. 3.3. Надає інформацію, необхідну для виготовлення реклами (технічні дані, опис продукції, послуг). 4. ПОРЯДОК ОПЛАТИ РОБОТИ РЕКЛАМІСТА 4.1. Роботу, виконану Рекламістом, Рекламодавець оплачує в сумі грн.шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Рекламіста. 4.2. Розрахунки за виконану роботу здійснюються Рекламодавцем шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Рекламіста 100 %передоплати. 5. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ 5.1. Цей Договір дійсний від до Узгоджуються наступні проміжні етапи: 1. Розробка ескізів 2. Затвердження ескізів 3. Розробка оригінал-макета 4. Тиражування 5. Затвердження термінів та переліку засобів масової інформації для розміщення реклами 6. Розміщення реклами відповідно до п. 2.5 5.2. Договір може бути розірваний за вимогою Рекламодавця достроково у випадках: а) незадовільного змісту художньої, естетичної та іншої якості реклами. Право оцінки якості реклами належить Рекламодавцю, який у випадках дострокового розірвання Договору за вказаною підставою не буде використовувати відхилену ним рекламу; б) порушення термінів розміщення реклами у засобах масової інформації, затверджених Рекламодавцем, а також проміжних термінів, якщо таке порушення ставить під загрозу зриву кінцевий термін виконання Договору. 6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 6.1. За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Рекламодавець і Рекламіст несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства. 6.2. У випадках дострокового розірвання Договору на підставах, названих у п. 5.2. цього Договору, витрати Рекламіста відшкодуван¬ню не підлягають. 6.3. Рекламіст не несе відповідальності за фактичну якість товару, що рекламується. ДОДАТКОВІ УМОВИ 7. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Рекламодавець: Рекламіст: Підписи: Рекламодавець Рекламіст Печатка Печатка akadem2.at.ua monster |
Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |